5 клас Контрольна робота №1. Повторення вивченого.
Завдання змішаного типу.
Варіант І.
1.
Виписати рядок, у якому всі
слова – іменники.
А) Столом, дивний, пишатися, сто;
Б) Батьківщина, ліс, мати, гнів;
В) тихий, веселий, веселитися, калина.(0,5
б.)
2. Виписати рядок, у якому всі прикметнники
записані правильно.
А) теплою, глибокою, свіжою,
польовою;
Б) зеленою, пахучею,
лісовою,земною;
В) гарною, свіжею, красивою,
справедливою.(0,5 б.)
3. Поставити іменники в орудному відмінку
однини й записати їх.
Пісня, доля, душа, меч, осінь,
любов, мати, міць, честь,
молодь, круча.(1 б.)
4.
Записати подані слова, поставивши, де треба, м’який знак.
Вчит…ся, граєт…ся, смієт…ся,
одягаєт..ся, несеш…ся, читаєш… , пишеш…, мириш…ся, мучиш…ся, хочеш… .(1 б.)
5.
Перепишіть, вставляючи пропущені е/є, и/ї.
Навча…шся, пиш…ш, чита…ш,
зна…ш, економ…ш, співа…ш,
малю…ш, перенос…ш, бач…ш, слуха…ш. (1 б.)
6. Розподілити дієслова на дві колонки.
1-а дієвідміна
2-га дієвідміна
Працюють, носять, читають, підтримують,
сидять, біжать, допомагають, живуть,
співають, сплять. (2 б.)
7. Розподілити слова за частинами мови.
1) ліс, зоря, студент, плакса; а)
дієслово;
2) веселий, добрий, залізний,
хоробрий; б)
іменник;
3) написати, поважати, шанувати,
знайти. в) прикметник. (1 б.)
8. Виписати особові
займенники.
Садок, я, посадив, високі, тополі, він,
виросли, червоні, троянди, ми, ходили, ви, чудовий, на, в, і, ти, любити, Батьківщина, вони. (1 б.)
9.Написати твір-мініатюру, на тему «Золота
осінь» (4-5 речень). Виділити іменники, прикметники, займенники, дієслова
(шляхом надписування).
(4б.)
5 клас Контрольна робота №1.
Повторення вивченого. Завдання змішаного типу.
Варіант ІІ.
1.Виписати рядок, у якому всі слова –
іменники.
А)Дерева,шість,хлопець,сон;
Б)Батьківщина,честь,батько,гай;
В)тихий, весна, чай, калина.(0,5 б.)
2. Виписати рядок, у якому всі прикметники записані
правильно.
А) ніжною, глибокою, свіжою,
польовою;
Б) зеленою, пахучею,
лісовою,земною;
В) сильною, свіжею, красивою,
справедливою.(0,5 б.)
3. Поставити іменники в орудному відмінку
однини й записати їх.
Доля, душа, весна,
меч, тінь, любов, мати, міць, честь, молодь, чаша.(1 б.)
4.
Записати подані слова, поставивши, де треба, м’який знак.
Гграєт…ся, смієт…ся, милуєт..ся,
несеш…ся, читаєш… , пишеш…, мириш…ся, вчит…ся, криєш…ся, хочеш… .(1 б.)
5.
Перепишіть, вставляючи пропущені е/є, и/ї.
Намага…шся, малю…ш, чита…ш,
зна…ш, економ…ш, сп…ш,
плава…ш,
перенос…ш, бач…ш, слуха…ш.(1 б.)
6. Розподілити дієслова на дві колонки.
1-а дієвідміна
2-га дієвідміна
Вітають,
носять, прибирають,підтримують, сидять, біжать,
допомагають, живуть,
співають,сплять.(2 б.)
7. Розподілити слова за частинами мови.
1) поле, душа, плакат,листоноша; а) дієслово;
2) сильний, ввічливий, залізний, гарний; б)
іменник;
3) написати, вивчати, шанувати,
знайти. в)
прикметник.(1 б.)
8.Виписати особові займенники.
Садок, я, посадив, високі, тополі, він,
виросли, червоні, троянди, ми, ходили, ви, чудовий, на, в, і, ти, любити, Батьківщина, вони.(1 б.)
9.Написати твір-мініатюру, на тему «Осінній краєвид» (4-5 речень). Виділити іменники, прикметники, займенники, дієслова
(шляхом надписування).
(4б.)